Its Saif Ali Khan’s 48th birthday today. Wooooww! Of course that was intentional. Jokes apart, age is just a number for him. On his special day, we compiled some of his gifs that are damn too relatable!

From Kal Ho Naa Ho’s Rohit Patel that made us go aww to Sacred Games’ Sartaj that gave us chills –Saif has been diverse with his roles. The youngest Khan actor has surely given us some memorable performances in superhit movies like, Dil Chahta Hai, Race, Omkara and Kurbaan to name a few.

Although his son Taimur has been roping in all the attention for a while now, we thought his talented father deserves an applause on his birthday! Check out the best Saif gifs:

1. When someone you secretly hate says they’re not gonna talk to you anymore.

Love It Bollywood GIF - Find & Share on GIPHY

2. How do I say “cut the crap!” without actually saying it?

Deepika Padukone Chor Bazaari GIF - Find & Share on GIPHY

Also Read: Riverdale cast trolls each other on Instagram and it is funny…

3. When you and your bff finally accept that no one can handle you.

Shah Rukh Khan Bollywood GIF - Find & Share on GIPHY

4. Your reaction when the delivery guy says he’s stuck in traffic!

Saif Ali Khan India GIF by bypriyashah - Find & Share on GIPHY

5. You do know you’re gonna be forever alone, right?

Shah Rukh Khan Bollywood GIF - Find & Share on GIPHY

6. When you’re possessive af about your girl!

Deepika Padukone Bollywood GIF - Find & Share on GIPHY

7. Took the first sip of chai without blowing, oops!

Deepika Padukone Bollywood GIF - Find & Share on GIPHY

8. Blowing a kiss to an imaginary crowd of fans? We’ve all done that!

Saif Ali Khan Bollywood GIF - Find & Share on GIPHY

9. When mom finds out you didn’t drink the milk and instead threw it down the drain.

Saif Ali Khan Bollywood GIF - Find & Share on GIPHY

 

10. Ever tried acting cool in front of peers but actually have no idea how to smoke? Yeah…

Saif Ali Khan Bollywood GIF - Find & Share on GIPHY

11. When someone thinks they can bitch about my bff in front of ME and WALK AWAY!

Shahid Kapoor Bollywood GIF - Find & Share on GIPHY

12. Seeing your bae doing things they’re good at and killing at it!

Saif Ali Khan Party GIF by bypriyashah - Find & Share on GIPHY

13. When you’ve been dumped by the same person 50 times and still don’t see them for who they are!

Saif Ali Khan Bollywood GIF by bypriyashah - Find & Share on GIPHY

14. You gotta cut your hair if your girl doesn’t like it but that doesn’t mean you can’t bitch about it, right?

Saif Ali Khan Bollywood GIF by bypriyashah - Find & Share on GIPHY

15. When she’s done with your shit.

Saif Ali Khan GIF by bypriyashah - Find & Share on GIPHY

16. Aanndd when you’re done with her shit!

Preity Zinta GIF by bypriyashah - Find & Share on GIPHY

17. Hey bro, how’s life?

Bollywood Want GIF - Find & Share on GIPHY

18. When the vodka finally hits you!

Sheila GIF - Find & Share on GIPHY

19. Working Saturday people!

Raj Koothrappali GIF - Find & Share on GIPHY

20. Fake laughing at boss’ jokes coz you need the payroll!

Bollywood Cocktail GIF - Find & Share on GIPHY

So, how many times did Saif make you go SO ME? Or should I ask was there even one that didn’t?

Saif Ali Khan has always been known to be one of the most humble celebrities in B-town and we hope he stays that way because we love his Nawabi style! Happy birthday Nawab Sahab!